Jak działa serwis maszyn do czyszczenia obuwia w programie Shine&Go by Heute? Część 1

Jak działa serwis maszyn do czyszczenia obuwia w programie Shine&Go by Heute? Część 1

Wywiad z Kierownikiem Serwisu, Konradem Prokockim

Konrad Prokocki, Kierownik Serwisu, odpowiada za sprawne funkcjonowanie serwisu i logistyki w programie Shine&Go by Heute. Jego wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem pozwala na efektywną obsługę maszyn wynajmowanych przez naszych klientów. W zakres jego obowiązków wchodzi nadzór nad serwisowaniem urządzeń do czyszczenia butów, wymianami sprzętu, naprawami, organizacja wysyłek oraz bezpośredni kontakt z klientami i partnerami biznesowymi.

W tym wywiadzie przybliżymy zasady działania programu Shine&Go by Heute, wyjaśnimy genezę jego powstania oraz pokażemy korzyści płynące z wynajmu i serwisu maszyn w porównaniu do ich tradycyjnego zakupu i samodzielnej konserwacji.

Czy możesz przybliżyć założenia programu Shine&Go by Heute? Na czym polega ta usługa?

Konrad: Program Shine&Go by Heute to kompleksowa usługa wynajmu i serwisu maszyn do czyszczenia obuwia. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu wiemy, że regularnie serwisowane urządzenia działają bardziej efektywnie i lepiej spełniają oczekiwania klientów. W skrócie – aby maszyna skutecznie czyściła obuwie, sama musi być czysta i sprawna. Nasz program pozwala klientom skupić się na prowadzeniu biznesu, a my zajmujemy się całą obsługą czyszczarek.

Dlaczego warto korzystać z programu Shine&Go by Heute?

Konrad: Inspiracją do wprowadzenia tego programu były potrzeby naszych klientów. Wiele firm zgłaszało problemy z samodzielnym serwisowaniem urządzeń. Po kilku miesiącach od zakupu maszyny, bez odpowiedniej konserwacji, dochodziło do zabrudzenia obuwia, co skutkowało skargami ze strony gości czy pracowników.

Zdarza się, że klienci rezygnują z użytkowania maszyn, bo nie mają wiedzy, czasu ani zasobów, by je odpowiednio serwisować. Maszyny często trafiają do magazynu, a ich potencjał zostaje zmarnowany. Dzięki naszemu programowi można tego uniknąć – regularny serwis zapewnia ich niezawodne działanie i długotrwałe korzyści.

Jak wygląda serwis maszyn z perspektywy klienta?

Konrad: Współpraca z nami to wygodne rozwiązanie, które minimalizuje wysiłek klienta. Oferujemy dwa modele serwisowe, dostosowane do preferencji klientów:

  1. Model wizyt serwisowych: Co 3 miesiące nasz serwisant przyjeżdża do klienta, zabiera brudną maszynę i dostarcza nową, czystą i w pełni sprawną. Proces wymiany zajmuje dosłownie kilka chwil.
  2. Model wysyłkowy: Klient otrzymuje od nas czystą maszynę za pośrednictwem kuriera, który jednocześnie odbiera urządzenie wymagające serwisu.

W obu przypadkach jesteśmy w stałym kontakcie z klientem, służąc pomocą i radą.

Co w przypadku nagłych usterek?

Konrad: Maszyny Heute są znane na całym świecie z niezawodności. Regularny serwis znacząco zmniejsza ryzyko awarii. Można to porównać do samochodu – samo kupno najlepszego, najdroższego modelu nie wystarczy, jeśli nie zadbamy o jego regularny serwis. Z maszynami jest podobnie. Maszyny Heute działają lepiej niż urządzenia innych marek, ale warunkiem ich niezawodności jest systematyczna konserwacja i serwisowanie.

W przypadku naturalnego zużycia poszczególnych elementów lub uszkodzenia wystarczy, że klient zgłosi nam problem – szybko dostarczymy sprawną maszynę zastępczą. W programie Shine&Go to my ponosimy koszty napraw i części zamiennych. Klient płaci jedynie niewielki miesięczny abonament, który obejmuje pełną obsługę i bezpieczeństwo użytkowania.

Co z firmami, które już posiadają maszyny Heute, ale zaczynają dostrzegać potrzebę serwisu?

Konrad: Chętnie współpracujemy z klientami, którzy wcześniej zakupili nasze maszyny. W takich przypadkach zapraszamy do kontaktu – na pewno znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.

Jako Heute Polska reprezentujemy markę z ponad 100-letnią tradycją. Nasze urządzenia cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie – obecnie znajdują się w 82% hoteli. Dzięki wysokim standardom i europejskim certyfikatom oferujemy niezawodną jakość, którą utrzymujemy poprzez regularny serwis.

Dziękuję za rozmowę. W kolejnym wywiadzie omówimy kulisy pracy serwisu i dowiemy się, jak wygląda proces konserwacji maszyn. Poruszymy również temat potencjalnych usterek.

Konrad: Dziękuję również. Myślę, że o pracy serwisu będzie można mówić długo, ale o usterkach w regularnie serwisowanych urządzeniach – na szczęście – krótko (śmiech).


Mogą zainteresować Cię również inne nasze artykuły:

Zakup czy wynajem maszyny do czyszczenia obuwia? Poradnik dla świadomych menedżerów

Dlaczego regularny serwis maszyny do czyszczenia obuwia jest konieczny?

 

Sprawdź nasze bestsellerowe elektryczne maszynki do butów:
Polifix 2 – bestsellerowa maszyna do czyszczenia butów

Ellipse V2A elegancka czyszczarka do butów

 

A jeśli interesują Cię urządzenia do obuwia roboczego, to sprawdź:
Solamat 90 – przemysłowe czyszczenie butów roboczych

Solamat 150 – przemysłowa maszyna czyszcząco-polerująca firmy Heute w programie Shine & Go

OSTATNIE WPISY

POTRZEBUJESZ DODATKOWYCH INFORMACJI
LUB SPERSONALIZOWANEJ OFERTY?

Zadzwoń na jeden z numerów:
+48 (22) 863 64 71, +48 (22) 873 03 50, +48 (22) 846 65 20, +48 537 964 727,
napisz na biuro@shinego.pl lub skorzystaj z formularza:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych w związku z odpowiedzią na zapytanie. Podanie danych jest dobrowolne, ale wymagane do przetworzenia zapytania. Mam świadomość, że przysługuje mi prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania. Administratorem danych osobowych jest HEUTE Service Sp. z o.o. z siedzibą na ul. Wałowicka 19 A, 02-451 Warszawa.